ΓΑΝΟΔΕΡΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ
Ένα από τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα που κάνουν οι άνθρωποι μόλις ενημερωθούν για τις μελέτες, τα συστατικά και τις ιδιότητες που έχει το γανόδερμα είναι "που το βρίσκω";
Αρχικά, να δούμε σε ποιες μορφές θα το βρείτε διαθέσιμο:
- κάψουλες: διακρίνεται σε ώριμο γανόδερμα και μυκήλιο από γανόδερμα, και διατίθεται σε ξεχωριστές συσκευασίες
- σκόνη: το ίδιο με τις κάψουλες, διατίθεται σε ώριμο και μυκήλιο
- μίξη: το ώριμο γανόδερμα και το μυκήλιο διατίθεται σε μία συσκευασία
- τσιπς: για να χρησιμοποιηθεί ως τσάι, σούπες, ροφήματα
Στην συνέχεια, το γανόδερμα βρίσκεται και σε άλλες μορφές, όπως:
- ροφήματα και τρόφιμα : καφές, τσάι, ξύδι, καραμέλες κ.ά.
- προσωπική υγιεινή : σαπούνι, οδοντόκρεμα, σαμπουάν, αφρόλουτρο, λάδι μασάζ κ.ά.
Αρχικά, να δούμε σε ποιες μορφές θα το βρείτε διαθέσιμο:
- κάψουλες: διακρίνεται σε ώριμο γανόδερμα και μυκήλιο από γανόδερμα, και διατίθεται σε ξεχωριστές συσκευασίες
- σκόνη: το ίδιο με τις κάψουλες, διατίθεται σε ώριμο και μυκήλιο
- μίξη: το ώριμο γανόδερμα και το μυκήλιο διατίθεται σε μία συσκευασία
- τσιπς: για να χρησιμοποιηθεί ως τσάι, σούπες, ροφήματα
Στην συνέχεια, το γανόδερμα βρίσκεται και σε άλλες μορφές, όπως:
- ροφήματα και τρόφιμα : καφές, τσάι, ξύδι, καραμέλες κ.ά.
- προσωπική υγιεινή : σαπούνι, οδοντόκρεμα, σαμπουάν, αφρόλουτρο, λάδι μασάζ κ.ά.
Τώρα, ας επιστρέψουμε στο αρχικό ερώτημα για το γανόδερμα: που το βρίσκω ;
Ο σημαντικότερος παράγοντας που χρειάζεται να εξετάσει κάποιος άνθρωπος πριν προμηθευτεί το γανόδερμα είναι η "προστιθέμενη αξία".
Ο απώτερος σκοπός είναι ο καταναλωτής :
α. να προμηθευτεί ποιοτικό γανόδερμα, και
β. παράλληλα να απολαμβάνει την μέγιστη δυνατή προστιθέμενη αξία.
Ο καταναλωτής μπορεί, πλέον, να προμηθευτεί αυτό το μανιτάρι από πολλά σημεία πώλησης (φαρμακεία, βιολογικά καταστήματα, μπαχαροπωλεία κ.ά.).
Ωστόσο, γρήγορα θα διαπιστώσει ότι προστιθέμενη αξία από αυτά τα σημεία πώλησης δεν είναι επαρκής διότι διαθέτουν εκατοντάδες προϊόντα, το οποίο σημαίνει ότι είναι φυσιολογικό και αναμενόμενο να μην γνωρίζουν συνολικά και σε βάθος το γανόδερμα.
Έχω μπει πολλές φορές ως υποτιθέμενος πελάτης σε φαρμακεία, βιολογικά καταστήματα και μπαχαροπωλεία, και στις απλές ερωτήσεις που θέτω, οι απαντήσεις που λαμβάνω είναι:
α. στην καλύτερη περίπτωση, αρχάριου επιπέδου δηλαδή επιφανειακή και επιδερμική γνώση,
ή
β. το πιο συνηθισμένο, γενικόλογες και αόριστες απαντήσεις π.χ. είναι "πολύ καλό μανιτάρι και βοηθάει τον οργανισμό", και απαντήσεις που κυμαίνονται γύρω από αυτό το μοτίβο, το οποίο - γενικά μιλώντας - μπορεί να το ισχυριστεί κανείς για όλα τα τρόφιμα.
Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την παρούσα ιστοσελίδα, στην οποία θα βρείτε με περιεκτικό, δομημένο και σαφή τρόπο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες π.χ.
1. τον βέλτιστο τρόπο (όχι απλά τον σωστό, αλλά τον βέλτιστο) χρήσης,
2. εξατομικευμένη δοσολογία διότι άλλη δοσολογία χρειάζεται ένα άνθρωπος που λαμβάνει το γανόδερμα για πρόληψη και γενικότερη τόνωση του οργανισμού, και άλλη δοσολογία χρειάζεται ένας άνθρωπος που ταλαιπωρείται από κάποια πάθηση,
3. στάδια δράσης,
4. εγχειρίδιο,
5. συνδυαστική χρήση των μανιταριών,
6. συχνές ερωτήσεις κ.ά.
Αυτές οι σημαντικές πληροφορίες είναι καθοριστικές ώστε να έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα εντός του ελάχιστου δυνατού χρονικού διαστήματος.
Η ενασχόληση μου με το γανόδερμα είναι :
α.πολυετής, από το 2012
β. αποκλειστική, δηλαδή έχω απορρίψει προτάσεις συνεργασίας από άλλες συναφείς εταιρείες (ανταγωνιστικές και μη)
γ. εστιασμένη, δηλαδή από τα 200+ φαρμακευτικά μανιτάρια ασχολούμαι μόνο με το γανόδερμα διότι έχει την πιο εκτεταμένη επιστημονική τεκμηρίωση με τον μεγαλύτερο αριθμό δημοσιεύσεων, κλινικών δοκιμών σε ανθρώπους, ακόμα και μετα-αναλύσεις.
δ. προσωπική διότι δεν επιθυμώ να προωθώ προϊόντα που δεν πιστεύω πραγματικά. Απεναντίας, το γανόδερμα το έχω εντάξει στην καθημερινή μου διατροφή, το οποίο ξεκίνησε με αφορμή τις ευεργετικές επιδράσεις που είχε στον επιχείλιο έρπη που εμφανίζω από παιδί.
Επιπρόσθετα, αφιερώνω χρόνο και ενέργεια στην διαρκή ενημέρωση και παρακολουθώ συνεχώς τις εξελίξεις για το γανόδερμα.
Πιο συγκεκριμένα, μελετάω με ζήλο και ενθουσιασμό τις παρακάτω πηγές διότι είμαι ένθερμος οπαδός της ρήσης "γηράσκω αεί διδασκόμενος":
1. νέες δημοσιεύσεις (pubmed.gov). Ειδικά, για το γανόδερμα οι νέες δημοσιεύσεις είναι - μεσοσταθμικά - περίπου 200 ετησίως,
2. νέες κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους (clinicaltrials.gov), όπου αρκετές βρίσκονται εν εξελίξει.
3. νέες εργασίες από Ελληνικά Πανεπιστήμια, ενδεικτικά αναφέρω τις μεταπτυχιακές εργασίες από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Ιατρικής και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Φαρμακευτικής,
4. νέες εκδόσεις βιβλίων, κυρίως αγγλόφωνα, αλλά τα τελευταία χρόνια εμφανίστηκαν (και συνεχίζουν να εμφανίζονται) ελληνικές εκδόσεις, και
5. νέα άρθρα ιατρών ή διατροφολόγων. Το 2012 που γνώρισα το γανόδερμα, όλα τα σχετικά άρθρα ήταν αγγλόφωνα, με εξαίρεση το άρθρο του διατροφολόγου κύριου Ζουμπανέα. Πλέον, δημοσιεύονται συχνά νέα άρθρα από ιατρούς και διατροφολόγους για το γανόδερμα, και είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και εποικοδομητικό να διαβάζω τις τοποθετήσεις τους.
- Πιστεύετε ότι ο φαρμακοποιός ή ο ιδιοκτήτης ενός βιολογικού καταστήματος ή μπαχαροπωλείου, έχει τον χρόνο ή/και την δυνατότητα να να παραμένει ενημερωμένος για τις τελευταίες εξελίξεις στο γανόδερμα π.χ. με το να επισκέπτεται σε τακτική βάση την Αμερικάνικη Ιατρική Βιβλιοθήκη (pubmed.gov);
- Πιστεύετε ότι ο φαρμακοποιός ή ο ιδιοκτήτης ενός βιολογικού καταστήματος ή μπαχαροπωλείου, έχει το οικονομικό κίνητρο ή/και το ενδιαφέρον να αγνοήσει τους εκατοντάδες κωδικούς προϊόντων που έχει στο κατάστημα του και να εστιάσει μόνο στο γανόδερμα ;
Προφανώς, κάτι τέτοιο είναι απλά ανέφικτο και η απάντηση είναι σίγουρα "όχι".
Συνειδητοποιεί, λοιπόν, ο καταναλωτής ότι το ζητούμενο δεν είναι μόνο "που θα βρίσκω το γανόδερμα".
Το πραγματικά σημαντικό ζητούμενο είναι ο καταναλωτής :
- αφενός να λαμβάνει ένα ποιοτικό γανόδερμα, και
- αφετέρου παράλληλα να λαμβάνει άρτια υποστήριξη από έναν πραγματικό γνώστη του αντικειμένου με πολυετή πείρα ώστε ο καταναλωτής να απολαμβάνει :
α. εξειδίκευση,
β. τεχνογνωσία,
γ. καθοδήγηση βήμα-βήμα, και
δ. διαθεσιμότητα από Δευτέρα έως Κυριακή,
διότι αυτά τα τέσσερα χαρακτηριστικά αποτελούν τους βασικότατους παράγοντες και πυλώνες της προστιθέμενης αξίας, τα οποία οδηγούν στους δύο πρωταρχικούς στόχους:
1. ενημερωμένη και ορθή χρήση,
2. επίτευξη των μέγιστων δυνατών αποτελεσμάτων εντός ενός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Μετα τιμής,
Ιωάννης Σ. Κιούσης,
Βιογραφικό
Ο σημαντικότερος παράγοντας που χρειάζεται να εξετάσει κάποιος άνθρωπος πριν προμηθευτεί το γανόδερμα είναι η "προστιθέμενη αξία".
Ο απώτερος σκοπός είναι ο καταναλωτής :
α. να προμηθευτεί ποιοτικό γανόδερμα, και
β. παράλληλα να απολαμβάνει την μέγιστη δυνατή προστιθέμενη αξία.
Ο καταναλωτής μπορεί, πλέον, να προμηθευτεί αυτό το μανιτάρι από πολλά σημεία πώλησης (φαρμακεία, βιολογικά καταστήματα, μπαχαροπωλεία κ.ά.).
Ωστόσο, γρήγορα θα διαπιστώσει ότι προστιθέμενη αξία από αυτά τα σημεία πώλησης δεν είναι επαρκής διότι διαθέτουν εκατοντάδες προϊόντα, το οποίο σημαίνει ότι είναι φυσιολογικό και αναμενόμενο να μην γνωρίζουν συνολικά και σε βάθος το γανόδερμα.
Έχω μπει πολλές φορές ως υποτιθέμενος πελάτης σε φαρμακεία, βιολογικά καταστήματα και μπαχαροπωλεία, και στις απλές ερωτήσεις που θέτω, οι απαντήσεις που λαμβάνω είναι:
α. στην καλύτερη περίπτωση, αρχάριου επιπέδου δηλαδή επιφανειακή και επιδερμική γνώση,
ή
β. το πιο συνηθισμένο, γενικόλογες και αόριστες απαντήσεις π.χ. είναι "πολύ καλό μανιτάρι και βοηθάει τον οργανισμό", και απαντήσεις που κυμαίνονται γύρω από αυτό το μοτίβο, το οποίο - γενικά μιλώντας - μπορεί να το ισχυριστεί κανείς για όλα τα τρόφιμα.
Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την παρούσα ιστοσελίδα, στην οποία θα βρείτε με περιεκτικό, δομημένο και σαφή τρόπο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες π.χ.
1. τον βέλτιστο τρόπο (όχι απλά τον σωστό, αλλά τον βέλτιστο) χρήσης,
2. εξατομικευμένη δοσολογία διότι άλλη δοσολογία χρειάζεται ένα άνθρωπος που λαμβάνει το γανόδερμα για πρόληψη και γενικότερη τόνωση του οργανισμού, και άλλη δοσολογία χρειάζεται ένας άνθρωπος που ταλαιπωρείται από κάποια πάθηση,
3. στάδια δράσης,
4. εγχειρίδιο,
5. συνδυαστική χρήση των μανιταριών,
6. συχνές ερωτήσεις κ.ά.
Αυτές οι σημαντικές πληροφορίες είναι καθοριστικές ώστε να έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα εντός του ελάχιστου δυνατού χρονικού διαστήματος.
Η ενασχόληση μου με το γανόδερμα είναι :
α.πολυετής, από το 2012
β. αποκλειστική, δηλαδή έχω απορρίψει προτάσεις συνεργασίας από άλλες συναφείς εταιρείες (ανταγωνιστικές και μη)
γ. εστιασμένη, δηλαδή από τα 200+ φαρμακευτικά μανιτάρια ασχολούμαι μόνο με το γανόδερμα διότι έχει την πιο εκτεταμένη επιστημονική τεκμηρίωση με τον μεγαλύτερο αριθμό δημοσιεύσεων, κλινικών δοκιμών σε ανθρώπους, ακόμα και μετα-αναλύσεις.
δ. προσωπική διότι δεν επιθυμώ να προωθώ προϊόντα που δεν πιστεύω πραγματικά. Απεναντίας, το γανόδερμα το έχω εντάξει στην καθημερινή μου διατροφή, το οποίο ξεκίνησε με αφορμή τις ευεργετικές επιδράσεις που είχε στον επιχείλιο έρπη που εμφανίζω από παιδί.
Επιπρόσθετα, αφιερώνω χρόνο και ενέργεια στην διαρκή ενημέρωση και παρακολουθώ συνεχώς τις εξελίξεις για το γανόδερμα.
Πιο συγκεκριμένα, μελετάω με ζήλο και ενθουσιασμό τις παρακάτω πηγές διότι είμαι ένθερμος οπαδός της ρήσης "γηράσκω αεί διδασκόμενος":
1. νέες δημοσιεύσεις (pubmed.gov). Ειδικά, για το γανόδερμα οι νέες δημοσιεύσεις είναι - μεσοσταθμικά - περίπου 200 ετησίως,
2. νέες κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους (clinicaltrials.gov), όπου αρκετές βρίσκονται εν εξελίξει.
3. νέες εργασίες από Ελληνικά Πανεπιστήμια, ενδεικτικά αναφέρω τις μεταπτυχιακές εργασίες από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Ιατρικής και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Φαρμακευτικής,
4. νέες εκδόσεις βιβλίων, κυρίως αγγλόφωνα, αλλά τα τελευταία χρόνια εμφανίστηκαν (και συνεχίζουν να εμφανίζονται) ελληνικές εκδόσεις, και
5. νέα άρθρα ιατρών ή διατροφολόγων. Το 2012 που γνώρισα το γανόδερμα, όλα τα σχετικά άρθρα ήταν αγγλόφωνα, με εξαίρεση το άρθρο του διατροφολόγου κύριου Ζουμπανέα. Πλέον, δημοσιεύονται συχνά νέα άρθρα από ιατρούς και διατροφολόγους για το γανόδερμα, και είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και εποικοδομητικό να διαβάζω τις τοποθετήσεις τους.
- Πιστεύετε ότι ο φαρμακοποιός ή ο ιδιοκτήτης ενός βιολογικού καταστήματος ή μπαχαροπωλείου, έχει τον χρόνο ή/και την δυνατότητα να να παραμένει ενημερωμένος για τις τελευταίες εξελίξεις στο γανόδερμα π.χ. με το να επισκέπτεται σε τακτική βάση την Αμερικάνικη Ιατρική Βιβλιοθήκη (pubmed.gov);
- Πιστεύετε ότι ο φαρμακοποιός ή ο ιδιοκτήτης ενός βιολογικού καταστήματος ή μπαχαροπωλείου, έχει το οικονομικό κίνητρο ή/και το ενδιαφέρον να αγνοήσει τους εκατοντάδες κωδικούς προϊόντων που έχει στο κατάστημα του και να εστιάσει μόνο στο γανόδερμα ;
Προφανώς, κάτι τέτοιο είναι απλά ανέφικτο και η απάντηση είναι σίγουρα "όχι".
Συνειδητοποιεί, λοιπόν, ο καταναλωτής ότι το ζητούμενο δεν είναι μόνο "που θα βρίσκω το γανόδερμα".
Το πραγματικά σημαντικό ζητούμενο είναι ο καταναλωτής :
- αφενός να λαμβάνει ένα ποιοτικό γανόδερμα, και
- αφετέρου παράλληλα να λαμβάνει άρτια υποστήριξη από έναν πραγματικό γνώστη του αντικειμένου με πολυετή πείρα ώστε ο καταναλωτής να απολαμβάνει :
α. εξειδίκευση,
β. τεχνογνωσία,
γ. καθοδήγηση βήμα-βήμα, και
δ. διαθεσιμότητα από Δευτέρα έως Κυριακή,
διότι αυτά τα τέσσερα χαρακτηριστικά αποτελούν τους βασικότατους παράγοντες και πυλώνες της προστιθέμενης αξίας, τα οποία οδηγούν στους δύο πρωταρχικούς στόχους:
1. ενημερωμένη και ορθή χρήση,
2. επίτευξη των μέγιστων δυνατών αποτελεσμάτων εντός ενός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Μετα τιμής,
Ιωάννης Σ. Κιούσης,
Βιογραφικό