ΓΑΝΟΔΕΡΜΑ ΣΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Όταν κάποιος ενημερώνεται για τις ιδιότητες και τα οφέλη που έχει το γανόδερμα, η πρώτη του σκέψη είναι πάει στα φαρμακεία της γειτονιάς του για να το αγοράσει.
Ωστόσο, ο σημαντικότερος παράγοντας που χρειάζεται να εξετάσει κάποιος πριν επισκεφτεί κάποιο από τα φαρμακεία της γειτονιάς του είναι η "προστιθέμενη αξία".
Ο απώτερος σκοπός είναι ο καταναλωτής :
α. να προμηθευτεί ποιοτικό γανόδερμα, και
β. παράλληλα να απολαμβάνει την μέγιστη δυνατή προστιθέμενη αξία.
Ο καταναλωτής μπορεί, πλέον, να προμηθευτεί αυτό το μανιτάρι από πολλά φαρμακεία.
Ωστόσο, γρήγορα θα διαπιστώσει ότι προστιθέμενη αξία από τα φαρμακεία δεν είναι επαρκής διότι διαθέτουν εκατοντάδες κωδικούς προϊόντων, το οποίο σημαίνει ότι είναι φυσιολογικό και αναμενόμενο να μην γνωρίζουν συνολικά και σε βάθος το γανόδερμα.
Έχω μπει πολλές φορές ως υποτιθέμενος πελάτης στα φαρμακεία της γειτονιάς μου (και όχι μόνο), και στις απλές ερωτήσεις που θέτω, οι απαντήσεις που λαμβάνω είναι αρχάριου επιπέδου δηλαδή επιφανειακή και επιδερμική γνώση.
Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την παρούσα ιστοσελίδα, στην οποία θα βρείτε με περιεκτικό, δομημένο και σαφή τρόπο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες π.χ.
1. τον βέλτιστο τρόπο (όχι απλά τον σωστό, αλλά τον βέλτιστο) χρήσης,
2. εξατομικευμένη δοσολογία διότι άλλη δοσολογία χρειάζεται ένα άνθρωπος που λαμβάνει το γανόδερμα για πρόληψη και γενικότερη τόνωση του οργανισμού, και άλλη δοσολογία χρειάζεται ένας άνθρωπος που ταλαιπωρείται από κάποια πάθηση,
3. στάδια δράσης,
4. εγχειρίδιο,
5. συνδυαστική χρήση των μανιταριών,
6. συχνές ερωτήσεις κ.ά.
Αυτές οι σημαντικές πληροφορίες είναι καθοριστικές ώστε να έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα εντός του ελάχιστου δυνατού χρονικού διαστήματος.
Η ενασχόληση μου με το γανόδερμα είναι :
α.πολυετής, από το 2012
β. αποκλειστική, δηλαδή έχω απορρίψει προτάσεις συνεργασίας από άλλες συναφείς εταιρείες (ανταγωνιστικές και μη)
γ. εστιασμένη, δηλαδή από τα 200+ φαρμακευτικά μανιτάρια ασχολούμαι μόνο με το γανόδερμα διότι έχει την την πιο εκτεταμένη επιστημονική τεκμηρίωση με τον μεγαλύτερο αριθμό δημοσιεύσεων, κλινικών δοκιμών σε ανθρώπους, ακόμα και μέτα-αναλύσεις.
δ. προσωπική διότι δεν επιθυμώ να προωθώ προϊόντα που δεν πιστεύω πραγματικά. Απεναντίας, το έχω εντάξει στην καθημερινή μου διατροφή, το οποίο ξεκίνησε με αφορμή τις ευεργετικές επιδράσεις που είχε το γανόδερμα στον επιχείλιο έρπη που εμφανίζω από παιδί.
Επιπρόσθετα, αφιερώνω χρόνο και ενέργεια στην διαρκή ενημέρωση και παρακολουθώ συνεχώς τις εξελίξεις για το γανόδερμα.
Πιο συγκεκριμένα, μελετάω με ζήλο και ενθουσιασμό τις παρακάτω πηγές διότι είμαι ένθερμος οπαδός της ρήσης "γηράσκω αεί διδασκόμενος":
1. νέες δημοσιεύσεις (pubmed.gov). Ειδικά, για το γανόδερμα οι νέες δημοσιεύσεις είναι - μεσοσταθμικά - περίπου 200 ετησίως,
2. νέες κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους (clinicaltrials.gov), όπου αρκετές βρίσκονται εν εξελίξει.
3. νέες εργασίες από Ελληνικά Πανεπιστήμια, ενδεικτικά αναφέρω τις μεταπτυχιακές εργασίες από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Ιατρικής και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Φαρμακευτικής,
4. νέες εκδόσεις βιβλίων, κυρίως αγγλόφωνα, αλλά τα τελευταία χρόνια εμφανίστηκαν (και συνεχίζουν να εμφανίζονται) ελληνικές εκδόσεις, και
5. νέα άρθρα ιατρών ή διατροφολόγων. Το 2012 που γνώρισα το γανόδερμα, όλα τα σχετικά άρθρα ήταν αγγλόφωνα, με εξαίρεση το άρθρο του διατροφολόγου κύριου Ζουμπανέα. Πλέον, δημοσιεύονται συχνά νέα άρθρα από ιατρούς και διατροφολόγους για το γανόδερμα, και είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και εποικοδομητικό να διαβάζω τις τοποθετήσεις τους.
- Πιστεύετε ότι στα φαρμακεία της γειτονιάς σας, ο φαρμακοποιός έχει τον χρόνο ή/και την δυνατότητα να παραμένει ενημερωμένος για τις τελευταίες εξελίξεις στο γανόδερμα π.χ. με το να επισκέπτεται σε τακτική βάση την Αμερικάνικη Ιατρική Βιβλιοθήκη (pubmed.gov);
- Πιστεύετε ότι στα φαρμακεία της γειτονιάς σας, ο φαρμακοποιός, έχει το οικονομικό κίνητρο ή/και το ενδιαφέρον να αγνοήσει τους εκατοντάδες κωδικούς προϊόντων που έχει στο κατάστημα του και να εστιάσει μόνο στο γανόδερμα;
Προφανώς, κάτι τέτοιο είναι απλά ανέφικτο και η απάντηση είναι σίγουρα "όχι".
Συνειδητοποιεί, λοιπόν, ο καταναλωτής ότι το ζητούμενο δεν είναι μόνο το γανόδερμα να είναι ποιοτικό.
Αυτό είναι δεδομένο, είναι αυτονόητο και δεν χωρά διαπραγμάτευση.
Το πραγματικά σημαντικό ζητούμενο είναι ο καταναλωτής να λαμβάνει ένα ποιοτικό γανόδερμα, και παράλληλα να λαμβάνει άρτια υποστηριξη από έναν πραγματικό γνώστη του αντικειμένου με πολυετή πείρα ώστε ο καταναλωτής να απολαμβάνει :
α. εξειδίκευση,
β. τεχνογνωσία,
γ. καθοδήγηση βήμα-βήμα, και
δ. διαθεσιμότητα από Δευτέρα έως Κυριακή,
διότι αυτά τα τέσσερα χαρακτηριστικά αποτελούν τους βασικότατους παράγοντες και πυλώνες της προστιθέμενης αξίας, τα οποία οδηγούν στους δύο πρωταρχικούς στόχους:
1. ενημερωμένη και ορθή χρήση,
2. επίτευξη των μέγιστων δυνατών αποτελεσμάτων εντός ενός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Μετα τιμής,
Ιωάννης Σ. Κιούσης,
Βιογραφικό
Ωστόσο, ο σημαντικότερος παράγοντας που χρειάζεται να εξετάσει κάποιος πριν επισκεφτεί κάποιο από τα φαρμακεία της γειτονιάς του είναι η "προστιθέμενη αξία".
Ο απώτερος σκοπός είναι ο καταναλωτής :
α. να προμηθευτεί ποιοτικό γανόδερμα, και
β. παράλληλα να απολαμβάνει την μέγιστη δυνατή προστιθέμενη αξία.
Ο καταναλωτής μπορεί, πλέον, να προμηθευτεί αυτό το μανιτάρι από πολλά φαρμακεία.
Ωστόσο, γρήγορα θα διαπιστώσει ότι προστιθέμενη αξία από τα φαρμακεία δεν είναι επαρκής διότι διαθέτουν εκατοντάδες κωδικούς προϊόντων, το οποίο σημαίνει ότι είναι φυσιολογικό και αναμενόμενο να μην γνωρίζουν συνολικά και σε βάθος το γανόδερμα.
Έχω μπει πολλές φορές ως υποτιθέμενος πελάτης στα φαρμακεία της γειτονιάς μου (και όχι μόνο), και στις απλές ερωτήσεις που θέτω, οι απαντήσεις που λαμβάνω είναι αρχάριου επιπέδου δηλαδή επιφανειακή και επιδερμική γνώση.
Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την παρούσα ιστοσελίδα, στην οποία θα βρείτε με περιεκτικό, δομημένο και σαφή τρόπο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες π.χ.
1. τον βέλτιστο τρόπο (όχι απλά τον σωστό, αλλά τον βέλτιστο) χρήσης,
2. εξατομικευμένη δοσολογία διότι άλλη δοσολογία χρειάζεται ένα άνθρωπος που λαμβάνει το γανόδερμα για πρόληψη και γενικότερη τόνωση του οργανισμού, και άλλη δοσολογία χρειάζεται ένας άνθρωπος που ταλαιπωρείται από κάποια πάθηση,
3. στάδια δράσης,
4. εγχειρίδιο,
5. συνδυαστική χρήση των μανιταριών,
6. συχνές ερωτήσεις κ.ά.
Αυτές οι σημαντικές πληροφορίες είναι καθοριστικές ώστε να έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα εντός του ελάχιστου δυνατού χρονικού διαστήματος.
Η ενασχόληση μου με το γανόδερμα είναι :
α.πολυετής, από το 2012
β. αποκλειστική, δηλαδή έχω απορρίψει προτάσεις συνεργασίας από άλλες συναφείς εταιρείες (ανταγωνιστικές και μη)
γ. εστιασμένη, δηλαδή από τα 200+ φαρμακευτικά μανιτάρια ασχολούμαι μόνο με το γανόδερμα διότι έχει την την πιο εκτεταμένη επιστημονική τεκμηρίωση με τον μεγαλύτερο αριθμό δημοσιεύσεων, κλινικών δοκιμών σε ανθρώπους, ακόμα και μέτα-αναλύσεις.
δ. προσωπική διότι δεν επιθυμώ να προωθώ προϊόντα που δεν πιστεύω πραγματικά. Απεναντίας, το έχω εντάξει στην καθημερινή μου διατροφή, το οποίο ξεκίνησε με αφορμή τις ευεργετικές επιδράσεις που είχε το γανόδερμα στον επιχείλιο έρπη που εμφανίζω από παιδί.
Επιπρόσθετα, αφιερώνω χρόνο και ενέργεια στην διαρκή ενημέρωση και παρακολουθώ συνεχώς τις εξελίξεις για το γανόδερμα.
Πιο συγκεκριμένα, μελετάω με ζήλο και ενθουσιασμό τις παρακάτω πηγές διότι είμαι ένθερμος οπαδός της ρήσης "γηράσκω αεί διδασκόμενος":
1. νέες δημοσιεύσεις (pubmed.gov). Ειδικά, για το γανόδερμα οι νέες δημοσιεύσεις είναι - μεσοσταθμικά - περίπου 200 ετησίως,
2. νέες κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους (clinicaltrials.gov), όπου αρκετές βρίσκονται εν εξελίξει.
3. νέες εργασίες από Ελληνικά Πανεπιστήμια, ενδεικτικά αναφέρω τις μεταπτυχιακές εργασίες από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Ιατρικής και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Φαρμακευτικής,
4. νέες εκδόσεις βιβλίων, κυρίως αγγλόφωνα, αλλά τα τελευταία χρόνια εμφανίστηκαν (και συνεχίζουν να εμφανίζονται) ελληνικές εκδόσεις, και
5. νέα άρθρα ιατρών ή διατροφολόγων. Το 2012 που γνώρισα το γανόδερμα, όλα τα σχετικά άρθρα ήταν αγγλόφωνα, με εξαίρεση το άρθρο του διατροφολόγου κύριου Ζουμπανέα. Πλέον, δημοσιεύονται συχνά νέα άρθρα από ιατρούς και διατροφολόγους για το γανόδερμα, και είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και εποικοδομητικό να διαβάζω τις τοποθετήσεις τους.
- Πιστεύετε ότι στα φαρμακεία της γειτονιάς σας, ο φαρμακοποιός έχει τον χρόνο ή/και την δυνατότητα να παραμένει ενημερωμένος για τις τελευταίες εξελίξεις στο γανόδερμα π.χ. με το να επισκέπτεται σε τακτική βάση την Αμερικάνικη Ιατρική Βιβλιοθήκη (pubmed.gov);
- Πιστεύετε ότι στα φαρμακεία της γειτονιάς σας, ο φαρμακοποιός, έχει το οικονομικό κίνητρο ή/και το ενδιαφέρον να αγνοήσει τους εκατοντάδες κωδικούς προϊόντων που έχει στο κατάστημα του και να εστιάσει μόνο στο γανόδερμα;
Προφανώς, κάτι τέτοιο είναι απλά ανέφικτο και η απάντηση είναι σίγουρα "όχι".
Συνειδητοποιεί, λοιπόν, ο καταναλωτής ότι το ζητούμενο δεν είναι μόνο το γανόδερμα να είναι ποιοτικό.
Αυτό είναι δεδομένο, είναι αυτονόητο και δεν χωρά διαπραγμάτευση.
Το πραγματικά σημαντικό ζητούμενο είναι ο καταναλωτής να λαμβάνει ένα ποιοτικό γανόδερμα, και παράλληλα να λαμβάνει άρτια υποστηριξη από έναν πραγματικό γνώστη του αντικειμένου με πολυετή πείρα ώστε ο καταναλωτής να απολαμβάνει :
α. εξειδίκευση,
β. τεχνογνωσία,
γ. καθοδήγηση βήμα-βήμα, και
δ. διαθεσιμότητα από Δευτέρα έως Κυριακή,
διότι αυτά τα τέσσερα χαρακτηριστικά αποτελούν τους βασικότατους παράγοντες και πυλώνες της προστιθέμενης αξίας, τα οποία οδηγούν στους δύο πρωταρχικούς στόχους:
1. ενημερωμένη και ορθή χρήση,
2. επίτευξη των μέγιστων δυνατών αποτελεσμάτων εντός ενός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Μετα τιμής,
Ιωάννης Σ. Κιούσης,
Βιογραφικό