ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ
Γιατί να προμηθευτώ τα φαρμακευτικά μανιτάρια από εσάς και όχι από κάποιο άλλο σημείο πώλησης (π.χ. φαρμακείο, βιολογικό κατάστημα, μπαχαροπωλείο) ;
Ο λόγος είναι απλός, αφορά την "προστιθέμενη αξία", και έχει τρία σκέλη:
1. η εμπειρία μου με τα φαρμακευτικά μανιτάρια ξεκινά από το 2012,
2. έχω λάβει εκπαίδευση στην συνδυαστική χρήση των φαρμακευτικών μανιταριών, γνωστή και ως μυκοθεραπεία,
3. κατάρτιση 2.5 ετών ως στέλεχος διατροφής & διαιτολογίας.
Πλήρες βιογραφικό.
1. η εμπειρία μου με τα φαρμακευτικά μανιτάρια ξεκινά από το 2012,
2. έχω λάβει εκπαίδευση στην συνδυαστική χρήση των φαρμακευτικών μανιταριών, γνωστή και ως μυκοθεραπεία,
3. κατάρτιση 2.5 ετών ως στέλεχος διατροφής & διαιτολογίας.
Πλήρες βιογραφικό.
Συνεπώς, όσοι άνθρωποι αναρωτιούνται «που θα βρουν τα ποιοτικότερα μανιτάρια ;», χρειάζεται να τροποποιήσουν το ερώτημα και να αναρωτηθούν: «που θα βρω τα ποιοτικότερα μανιτάρια και παράλληλα να απολαμβάνω την μέγιστη δυνατή προστιθέμενη αξία ;».
Ο καταναλωτής μπορεί να προμηθευτεί τα μανιταρια από πολλά σημεία πώλησης π.χ. βιολογικά καταστήματα ή φαρμακεία ή μπαχαροπωλεία.
Ωστόσο, γρήγορα θα διαπιστώσει ότι προστιθέμενη αξία από αυτά τα σημεία πώλησης δεν είναι πλήρης διότι διαθέτουν εκατοντάδες κωδικούς προϊόντων, το οποίο σημαίνει ότι είναι φυσιολογικό και αναμενόμενο να μην γνωρίζουν συνολικά και σε βάθος τα συγκεκριμένα μανιτάρια.
Έχω μπει αρκετές φορές ως υποτιθέμενος πελάτης σε φαρμακεία, βιολογικά καταστήματα και μπαχαροπωλεία, και στις απλές ερωτήσεις που θέτω, οι απαντήσεις που λαμβάνω υποδηλώνουν επιφανειακή και επιδερμική γνώση, ενώ όταν θέτω πιο σύνθετες ερωτήσεις είτε θα μου απαντήσουν ότι δεν γνωρίζουν είτε οι απαντήσεις τους θα είναι γενικές και αόριστες.
Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την παρούσα ιστοσελίδα, στην οποία θα βρείτε με περιεκτικό, δομημένο και σαφή τρόπο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες π.χ.
1. σφαιρική ενημέρωση για τα φαρμακευτικά μανιτάρια γενικά, αλλά και ειδικά (γανόδερμα, κόρντισεπς, ερίκιο, πόρια),
2. στοχευμένη δοσολογία διότι άλλη δοσολογία χρειάζεται ένα άνθρωπος που λαμβάνει τα μανιτάρια για πρόληψη και γενικότερη τόνωση του οργανισμού, και άλλη δοσολογία χρειάζεται ένας άνθρωπος που ταλαιπωρείται από κάποια πάθηση,
3. εγχειρίδιο χρήσης,
4. συνδυαστική χρήση των μανιταριών,
και άλλες ενότητες, οι οποίες θα προστίθενται προοδευτικά.
Αυτές οι σημαντικές πληροφορίες είναι καθοριστικές ώστε να έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα εντός του ελάχιστου δυνατού χρονικού διαστήματος.
Επιπρόσθετα, επενδύω στην διαρκή ενημέρωση και επικαιροποίηση της γνώσης διότι παρακολουθώ σε μηνιαία βάση όλες τις νέες εξελίξεις από διάφορες επιστημονικές πηγές ώστε να παραμένω ενήμερος για όλες τις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν τα μανιτάρια και την χρήση τους
Πιο συγκεκριμένα :
1. στο pubmed.gov, την μεγαλύτερη ιατρική βιβλιοθήκη, για νέες δημοσιεύσεις
2. στο clinicaltrials.gov, για νέες κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους
3. νέες εργασίες από Ελληνικά Πανεπιστήμια. Αρκετές μπορείτε να βρείτε εδώ, και συγκεκριμένα στην ενότητα :
"84 χώρες είναι ενεργές στον τομέα της έρευνας για το γανόδερμα (12), συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας (73, 92, 96-101, 112, 113)."
4. επιλεγμένες προτάσεις βιβλίων για τα φαρμακευτικά μανιτάρια γενικά, αλλά και ειδικά: για το γανόδερμα και το κόρντισεπς (για το ερικίο και το πόρια, δεν έχω βρει ακόμα κάποια χρήσιμα αναγνώσματα)
- Πιστεύετε ότι ο φαρμακοποιός ή ο ιδιοκτήτης ενός βιολογικού καταστήματος ή μπαχαροπωλείου, έχει τον χρόνο ή/και την δυνατότητα να παραμένει ενημερωμένος για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στα μανιτάρια ;
- Πιστεύετε ότι ο φαρμακοποιός ή ο ιδιοκτήτης ενός βιολογικού καταστήματος ή μπαχαροπωλείου, έχει το οικονομικό κίνητρο ή/και το ενδιαφέρον να αγνοήσει τους εκατοντάδες κωδικούς προϊόντων που έχει στο κατάστημα του και να εστιάσει μόνο σε λίγα μανιτάρια ;
Προφανώς, η απάντηση είναι "όχι".
Συνειδητοποιεί, λοιπόν, ο καταναλωτής ότι το ζητούμενο δεν είναι μόνο το προϊόν να είναι ποιοτικό.
Αυτό είναι δεδομένο, είναι αυτονόητο και δεν χωρά διαπραγμάτευση διότι αφενός ευθυγραμμίζεται με την έννοια του "ηθικού βιοπορισμού", και αφετέρου είναι ο μόνος τρόπος για να υπάρξουν αποτελέσματα από την κατανάλωση του.
Το πραγματικά σημαντικό ζητούμενο είναι ο καταναλωτής να λαμβάνει ένα ποιοτικό προϊόν, και παράλληλα να λαμβάνει άρτια υποστήριξη από έναν άνθρωπο με πολυετή πείρα στον χώρο ώστε ο καταναλωτής να απολαμβάνει :
α. εξειδίκευση και τεχνογνωσία,
β. εξατομικευμένο και σωστά σχεδιασμένο πλαίσιο χρήσης βάσει των αναγκών, και
γ. καθοδήγηση βήμα-βήμα,
διότι αυτά τα τρία χαρακτηριστικά αποτελούν τους βασικότατους παράγοντες και πυλώνες της προστιθέμενης αξίας, τα οποία οδηγούν στους δύο πρωταρχικούς στόχους:
1. ενημερωμένη και ορθή χρήση,
2. επίτευξη των μέγιστων δυνατών αποτελεσμάτων εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Ενδεικτικά, να αναφέρω ότι :
1. πελάτες μου (είτε τακτικοί είτε περιστασιακοί) είναι αρκετοί ιατροί διαφόρων ειδικοτήτων,
2. συνεργάζομαι με φυσικοθεραπευτές και μαία, ενώ
3. έχω πελάτες που με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους από το 2012.
Μετα τιμής,
Ιωάννης Σ. Κιούσης
Ο καταναλωτής μπορεί να προμηθευτεί τα μανιταρια από πολλά σημεία πώλησης π.χ. βιολογικά καταστήματα ή φαρμακεία ή μπαχαροπωλεία.
Ωστόσο, γρήγορα θα διαπιστώσει ότι προστιθέμενη αξία από αυτά τα σημεία πώλησης δεν είναι πλήρης διότι διαθέτουν εκατοντάδες κωδικούς προϊόντων, το οποίο σημαίνει ότι είναι φυσιολογικό και αναμενόμενο να μην γνωρίζουν συνολικά και σε βάθος τα συγκεκριμένα μανιτάρια.
Έχω μπει αρκετές φορές ως υποτιθέμενος πελάτης σε φαρμακεία, βιολογικά καταστήματα και μπαχαροπωλεία, και στις απλές ερωτήσεις που θέτω, οι απαντήσεις που λαμβάνω υποδηλώνουν επιφανειακή και επιδερμική γνώση, ενώ όταν θέτω πιο σύνθετες ερωτήσεις είτε θα μου απαντήσουν ότι δεν γνωρίζουν είτε οι απαντήσεις τους θα είναι γενικές και αόριστες.
Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την παρούσα ιστοσελίδα, στην οποία θα βρείτε με περιεκτικό, δομημένο και σαφή τρόπο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες π.χ.
1. σφαιρική ενημέρωση για τα φαρμακευτικά μανιτάρια γενικά, αλλά και ειδικά (γανόδερμα, κόρντισεπς, ερίκιο, πόρια),
2. στοχευμένη δοσολογία διότι άλλη δοσολογία χρειάζεται ένα άνθρωπος που λαμβάνει τα μανιτάρια για πρόληψη και γενικότερη τόνωση του οργανισμού, και άλλη δοσολογία χρειάζεται ένας άνθρωπος που ταλαιπωρείται από κάποια πάθηση,
3. εγχειρίδιο χρήσης,
4. συνδυαστική χρήση των μανιταριών,
και άλλες ενότητες, οι οποίες θα προστίθενται προοδευτικά.
Αυτές οι σημαντικές πληροφορίες είναι καθοριστικές ώστε να έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα εντός του ελάχιστου δυνατού χρονικού διαστήματος.
Επιπρόσθετα, επενδύω στην διαρκή ενημέρωση και επικαιροποίηση της γνώσης διότι παρακολουθώ σε μηνιαία βάση όλες τις νέες εξελίξεις από διάφορες επιστημονικές πηγές ώστε να παραμένω ενήμερος για όλες τις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν τα μανιτάρια και την χρήση τους
Πιο συγκεκριμένα :
1. στο pubmed.gov, την μεγαλύτερη ιατρική βιβλιοθήκη, για νέες δημοσιεύσεις
2. στο clinicaltrials.gov, για νέες κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους
3. νέες εργασίες από Ελληνικά Πανεπιστήμια. Αρκετές μπορείτε να βρείτε εδώ, και συγκεκριμένα στην ενότητα :
"84 χώρες είναι ενεργές στον τομέα της έρευνας για το γανόδερμα (12), συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας (73, 92, 96-101, 112, 113)."
4. επιλεγμένες προτάσεις βιβλίων για τα φαρμακευτικά μανιτάρια γενικά, αλλά και ειδικά: για το γανόδερμα και το κόρντισεπς (για το ερικίο και το πόρια, δεν έχω βρει ακόμα κάποια χρήσιμα αναγνώσματα)
- Πιστεύετε ότι ο φαρμακοποιός ή ο ιδιοκτήτης ενός βιολογικού καταστήματος ή μπαχαροπωλείου, έχει τον χρόνο ή/και την δυνατότητα να παραμένει ενημερωμένος για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στα μανιτάρια ;
- Πιστεύετε ότι ο φαρμακοποιός ή ο ιδιοκτήτης ενός βιολογικού καταστήματος ή μπαχαροπωλείου, έχει το οικονομικό κίνητρο ή/και το ενδιαφέρον να αγνοήσει τους εκατοντάδες κωδικούς προϊόντων που έχει στο κατάστημα του και να εστιάσει μόνο σε λίγα μανιτάρια ;
Προφανώς, η απάντηση είναι "όχι".
Συνειδητοποιεί, λοιπόν, ο καταναλωτής ότι το ζητούμενο δεν είναι μόνο το προϊόν να είναι ποιοτικό.
Αυτό είναι δεδομένο, είναι αυτονόητο και δεν χωρά διαπραγμάτευση διότι αφενός ευθυγραμμίζεται με την έννοια του "ηθικού βιοπορισμού", και αφετέρου είναι ο μόνος τρόπος για να υπάρξουν αποτελέσματα από την κατανάλωση του.
Το πραγματικά σημαντικό ζητούμενο είναι ο καταναλωτής να λαμβάνει ένα ποιοτικό προϊόν, και παράλληλα να λαμβάνει άρτια υποστήριξη από έναν άνθρωπο με πολυετή πείρα στον χώρο ώστε ο καταναλωτής να απολαμβάνει :
α. εξειδίκευση και τεχνογνωσία,
β. εξατομικευμένο και σωστά σχεδιασμένο πλαίσιο χρήσης βάσει των αναγκών, και
γ. καθοδήγηση βήμα-βήμα,
διότι αυτά τα τρία χαρακτηριστικά αποτελούν τους βασικότατους παράγοντες και πυλώνες της προστιθέμενης αξίας, τα οποία οδηγούν στους δύο πρωταρχικούς στόχους:
1. ενημερωμένη και ορθή χρήση,
2. επίτευξη των μέγιστων δυνατών αποτελεσμάτων εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Ενδεικτικά, να αναφέρω ότι :
1. πελάτες μου (είτε τακτικοί είτε περιστασιακοί) είναι αρκετοί ιατροί διαφόρων ειδικοτήτων,
2. συνεργάζομαι με φυσικοθεραπευτές και μαία, ενώ
3. έχω πελάτες που με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους από το 2012.
Μετα τιμής,
Ιωάννης Σ. Κιούσης